Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Bethany20/Female/United States Group :iconhallbjorn-fan-club: Hallbjorn-Fan-Club
Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Core Membership
Statistics 671 Deviations 9,789 Comments 8,660 Pageviews

Newest Deviations



ninjagiraffes234 has started a donation pool!
54 / 3,000
I don't really remember why I started this but if you donate 5 points I'll draw you a thing so there's that (the thing is a bust of a character)
donate 10 and ill attempt to do one in color

You must be logged in to donate.
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Jun 2, 2011, 5:38:22 AM
  • :iconoomix:
    Donated Feb 7, 2011, 4:07:09 PM
i meant to post that i have an instagram here back when i first got it but i forgot haha
so here this is my instagram i thought to let you guys know mainly because i post some sketches on there that i may or may not actually upload on here so like just if you wanna see those

im also currently in the process of liveblogging me making 1000 cranes on there so if you wanna keep up with that check it out
im currently averaging about like 20 cranes a day mainly because like im cutting my own paper and im also making them very small so its very time consuming and i also have homework to do mostly on a daily basis so 20 is just a good number for it
im currently at 240 i started sometime last week uvu


ninjagiraffes234's Profile Picture
Artist | Hobbyist | Varied
United States
this picture is literal bedhead i just woke up from a 4 hour nap and noticed the old picture was many years old

idk what to put here
i draw my ocs a lot and i like haikyuu and shoujo manga

i have a lot of really old stuff on here that probably looks super gross

I have instagram too I post small sketches on there sometimes


Those goats again by ninjagiraffes234
Those goats again
was trying to get back into inking so i inked over that one sketch i did awhile back of my goatlings…
i feel like it turned out pretty good im content with it
Hes tired by ninjagiraffes234
Hes tired
i was tired earlier so i decided that theo was also tired
i also decided that unlike tores, theo does not wake up looking perfect
this is basically how i wake up only with more pillows

so heres my pathetic attempt at making blinds like strips of light an giving up halfway through because i was falling asleep
Yearbook photo by ninjagiraffes234
Yearbook photo
the best thing ive ever drawn tbh

there was this going around tumblr where it was all 'imagine your ocs like' so and so so i did it
found here…

so yeah i decided that my ocs in this universe are all in the same club at school and this is the photo they submitted to the yearbook
the club isnt an actual club its more like something they made as an excuse to hang out together but they have to at least do something so they use club funds to do odd jobs around campus
Nikolai came up with the club idea but they hadnt decided on a name by the time they went to submit the form so he just kinda sat there in the office and remembered a comic he was reading so he was all like 'we're uh. the hero club. yeah the hero club. thats us. we help out' and the lady is all like 'oh that sounds nice what does it stand for?' so he sits there in dead silence and uses the first words that come to his head 'uh help, encourage... rescue......... uh..... o........ornithology'
so now administration thinks theyre a bird watching club

tinselties hope you dont mind that i added flynn in there i felt like gale wouldve forced her to join cause he likes hanging out with her
i also couldnt think of another oc to put in that spot

AdCast - Ads from the Community


Add a Comment:
tinselties Featured By Owner Mar 16, 2014  Student General Artist
woah happy birthday friend!!
ninjagiraffes234 Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist General Artist
ahhh thank you!
tinselties Featured By Owner Mar 17, 2014  Student General Artist
haha it's ok uvu
ninjagiraffes234 Featured By Owner Mar 18, 2014  Hobbyist General Artist
Sandwitch96 Featured By Owner Aug 5, 2013
Thank you for the watch! :la:

Nice centaurs~
ninjagiraffes234 Featured By Owner Aug 12, 2013  Hobbyist General Artist
ahh you're welcome
and thank you! haha
OffTempoPianist Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist General Artist
Happy Birthday!: DD
ninjagiraffes234 Featured By Owner Mar 18, 2013  Hobbyist General Artist
oh thank you ;u;
OffTempoPianist Featured By Owner Mar 18, 2013  Hobbyist General Artist
you're welcome! ^U^
ninjagiraffes234 Featured By Owner Mar 26, 2013  Hobbyist General Artist
(1 Reply)
Add a Comment: